Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси относно Spider

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпроси относно Spider

    Здравейте.... имам няколко въпроса относно спайдърите. Надявам се да има хора които да ми дадат отговори

    1. При висока скорост със затворен гюрук как е? Има ли шумове вътре в купето? Говоря за от 120км/ч до 200

    2. Понеже колата не е още в мен и грам представа нямам как се отваря палатката ръчно или автоматично? (колата е 97')

    3. На много малко спайдъри съм виждал отзад зад седалките едни такива метално никелирани обли работи.... (не знам как се казват ) Има ли някой представа от къде могат да се купят?

    4. Понеже Cup Edition на GTV е 2001 година това е след фейслифта... въпроса ми е брони от фейслифта лесно ли се слагат на гтв/спайдер преди 98ма...? Имат ли някакви разлики във захващането?

    5. Как е да караш гтв/спайдър с окачване на -30мм или -40мм? много нисък ли става? Джантата мисля да е 17" 10J ще са задните от сорта на 255 35 17 a отпреде 215 40 17

    по-нататък ако се сетя още нещо ще питам ... ааа и айде някой ако има снимка на багажника на спайдър да видя колко е голям ))
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

  • #2
    1. След 130 се появява шум
    2. Ако е ръчен - ръчно, ако е автоматичен - автоматично.
    3. Тези метални работи не се правят сериино.
    4. Би трябвало да няма проблем с напасването.
    5. Аз съм със спортни окачване, незнам "-" колко е, но е препоръчително да е възможно по-близко до заводската височина.

    Багажника е за 1 сак, обаче при извадена патерица, иначе... е за 1 плик.
    Last edited by Magiosnika; d.m.y г., 19:38.

    Comment


    • #3
      5. Пожелавам ти на всяка кола, на която заводско джантата и е широка 6 1/2 инча, да можеш да и сложиш безпроблемно 10 инчова...
      За багажника ще кажа само едно - ако в книгата пише думата "багажник", спокойно можеш да съдиш производителя на тази кола, тя има още една жабка отзад, няма багажник

      Comment


      • #4
        Мястото зад седалките ти е по-голямо от местенцето под задния капак!
        Незнам,но моето мнение е,че това дето си го писал е много пресилено казано гуми и като е по-ниска от заводското не съм сигурен,че няма да опираш почти на всяка улица...
        Last edited by кучето; d.m.y г., 15:39.
        Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
        Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
        SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
        Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

        Comment


        • #5
          Имаше колега с GTV с доста широки джанти от зад ,и снимки имаше. Няма нищо невъзможно!
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Пълен абсурд е да сложш 10 инчови джанти отзад без да се налага да се раздуват калниците! Няма как да стане! аз съм с 225 и опират при по-големи неравности.

            Относно къп пакета - произведени са 500 бройки ГТВ Къп Лимитед единшън. Пакета включва различна предна броня, кланици с отвори за по-добро охлаждане, прагове и спойлер на задния капак. Също така табелка на таблото над климатика "GTV Cup limited No ...". Честно казано за пръв път чувам да се предлага този пакет на спайдър. Освен фабрично този пакет се предлага и от Зендер за афтърмаркет поставяне. Аз съм с такъв и до колкото знам в България ома още едно ГТВ с този пакет. Предната броня е адски ниска и нямаш шансове да я запазиш цяла дори и един сезон. Примири се.

            Никелираните неща отзад се казват ролбар-и и идеята им е ако се обърнеш по таван (който липсва в тозя случай) да се търкаляш по тях, а не по глава.

            Ниското окачване е възможна, но не особено препоръчителна екстра за модела. Отново обръщам внимание на предната броня, праговете и нека не забравяме и картера, които ще си станат първи приятели с асфалта и бордюрите. По-скоро мисли за вариант твърдо и спорно , а не ниско окачване.
            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

            Comment


            • #7
              Съгласен съм с колегите,но имах предвид височината или по-скоро липсата и!!Това 35 мм не е гума,а с по-ниско окачване....!!!!
              п.п.Моите оригинално са 225/45/17! ...и пак е пазене на джанти,ръбове,бордюри,магистрала Хемус и т.н....!Иначе "Жопре!",ако ме разбрахте!
              Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
              Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
              SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
              Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

              Comment


              • #8
                Даже са 11 инча джантите
                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=29879&page=2
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #9
                  Мерси много за ЛС и за инфото до колкто до джантите 9 цола са от пред 215х40 гуми но са за 275х35 ама ако ги сложа ще опират в калника, задните са 11 цола 235х40 иначе са за 305х30 ама...
                  колега,

                  235 гума на джанта 11 инча прави около 30мм височина в най-добрия случай. Да не говорим за искрените ми съмнения относно ефекта на "разпънатата" гума. дори и този колега е 235 гума. а 255.....както казах без модифициране на окачването и/или раздуване на калниците няма да стане.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                    колега,

                    235 гума на джанта 11 инча прави около 30мм височина в най-добрия случай. Да не говорим за искрените ми съмнения относно ефекта на "разпънатата" гума. дори и този колега е 235 гума. а 255.....както казах без модифициране на окачването и/или раздуване на калниците няма да стане.
                    То е ясно ,че без жертви няма да стане работата. Просто трябва да се знае ,че има и такъв вариант ,а колегата ще си направи сам избора кое как да стане и дали си заслужава.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #11
                      А като гумата е "разпъната" и прави трапец с борда си, освен, че е доста по-висок риска от спукването и, не се ли намалява стабилността в завой, въпреки по-голямата широчина на джантата..? Защото реално така си имаш доста по-голяма площ и даже наклон да се наклони колата, а тя при завиване си се накланя, колкото и напомпана да е гумата... Ако бъркам, някой да каже как е всъщност, за мен лично такова трапецовидно разпъване на гумата стои отвратително грозно, но всичко е въпрос на вкус

                      Comment


                      • #12
                        разпъването на гумата вреди до всичко - от стабилността, през комфорта, та до здравината й. Такива неща не се правят. То това е все едно да да имаш дебел гъз и да си сложиш гащи XS размер - ще исдържи известно време, но нито ще е красиво, ното ще си спестиш избухването.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #13
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2

                          Една година съм карал куве във Варна... не се притеснявайте... за сега решението ми е да си търся Brock B1 17ки 5х100 отпреде на 8J 205 45 17 отзаде на 10J 225 40 17
                          Имам още един въпрос... Музика оригиналната добре ли се чува или се нуждае спешно? Чака го едно мн добро алпайнче по-принцип.... дали ще му трябват някви хубави говорители или и оригиналните са добре?
                          Last edited by italfen; d.m.y г., 05:35.
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #14
                            Само пищалките във вратите са хубави. Другите говорители може спокойно да ги пенсионираш.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              В тунинг БГ форума продаваха едни Брок Б1 но им търсиха над 1000 лв. Музиката има какво да се желае от нея още.
                              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                              Comment

                              Working...
                              X